შეფასების რუბრიკები

                                   
                         


                                      ჯგუფური  მუშაობის შეფასების რუბრიკა


შეფასების კრიტერიუმები
ქულა
ჯგუფის ყველა წევრი  ჩართულია მუშაობაში
2
ჯგუფის წევრები  უსმენენ ერთმანეთს
1
ჯგუფის   წევრები თანამშრომლობენ (აზრის გამოხატვის თანაბარი პირობები)
2
ჯგუფი  პრეზენტაციისას წარმოადგენს მთავარ იდეას, აკეთებს დასკვნებს.
2
ჯგუფი  პასუხობს შეკითხვებს
2
ჯგუფი  იცავს დროის ლიმიტს
1

                                                       პრეზენტაციის შეფასების რუბრიკა
N
                     კრიტერიუმი
ქულა
1
მასალის გასაგებად წარმოდგენა        (ლოგიკური ჯაჭვი)
1 – 2 ქ
2
ამოხსნის გზების მოძებნა და რეალიზება
1 – 2 ქ
3
ალგებრული მასალის გეომეტრიული ინტერპრეტაცია
1 – 2 ქ
4
აუდიტორიასთან კონტაქტი
1 – 2 ქ
5
დროის ლიმიტის დაცვა
1 – 2 ქ


                                   საკლასო მუშაობის შეფასების რუბრიკა
    მოსწავლის  სახელი და გვარი   --------        ---------------------------------
საკლასო მუშაობის შეფასების კრიტერიუმები
იშვიათად
ნაწილობრივ
ყოველთვის




აქტიურ მონაწილეობას იღებს გაკვეთილის მსვლელობაში



იჩენს ინიციატივას საკითხის განხილვისას



მონაწილეობს დისკუსიაში საჭირო კომენტარებით და აზრის გამოთქმით



აანალიზებს მოცემულ საკითხს, გამოხატავს მასთან დაკავშირებით საკუთარ პოზიციას



მსჯელობს არგუმენტირებულად



მოჰყავს შესაბამისი მაგალითები, გამყარებული ფაქტებით, ცნებებით.




                                                      დისკუსიის შეფასების რუბრიკა
დისკუსიის შეფასების კრიტერიუმები
იშვიათად
ნაწილობრივ
ყოველთვის
მკაფიოდ და გასაგებად აყალიბებს აზრს



მსჯელობს არგუმენტირებულად



აკეთებს დასკვნებს



იყენებს არავერბალურიკომუნიკაციის ფორმებს (თვალით, ჟესტებით, ხმით)



კორექტულია ოპონენტის მიმართ, ისმენს და კორექტულად პასუხობს განსხვავებულ აზრს



იცავს დროის ლიმიტს





No comments:

Post a Comment

VII კლასი/გაკვეთილის  ფრაგმენტები/