ჯგუფური
მუშაობის
შეფასების რუბრიკა
პრეზენტაციის შეფასების რუბრიკა
|
საკლასო
მუშაობის შეფასების რუბრიკა
მოსწავლის სახელი და გვარი -------- ---------------------------------
საკლასო მუშაობის
შეფასების კრიტერიუმები
|
იშვიათად
|
ნაწილობრივ
|
ყოველთვის
|
|
|
|
|
აქტიურ მონაწილეობას იღებს გაკვეთილის მსვლელობაში
|
|
|
|
იჩენს ინიციატივას საკითხის განხილვისას
|
|
|
|
მონაწილეობს დისკუსიაში საჭირო კომენტარებით და აზრის გამოთქმით
|
|
|
|
აანალიზებს მოცემულ საკითხს, გამოხატავს მასთან დაკავშირებით საკუთარ
პოზიციას
|
|
|
|
მსჯელობს არგუმენტირებულად
|
|
|
|
მოჰყავს შესაბამისი მაგალითები, გამყარებული ფაქტებით, ცნებებით.
|
|
|
|
დისკუსიის შეფასების რუბრიკა
დისკუსიის შეფასების
კრიტერიუმები
|
იშვიათად
|
ნაწილობრივ
|
ყოველთვის
|
მკაფიოდ და გასაგებად აყალიბებს აზრს
|
|
|
|
მსჯელობს არგუმენტირებულად
|
|
|
|
აკეთებს დასკვნებს
|
|
|
|
იყენებს არავერბალურიკომუნიკაციის ფორმებს (თვალით, ჟესტებით, ხმით)
|
|
|
|
კორექტულია ოპონენტის მიმართ, ისმენს და კორექტულად პასუხობს განსხვავებულ
აზრს
|
|
|
|
იცავს დროის ლიმიტს
|
|
|
|
No comments:
Post a Comment