ოფშკვითის საჯარო სკოლაში, 2019 წლის 30 იანვრიდან მუშაობას იწყებს მათემატიკის წრე: ,,მოაზროვნეები“
2019 წლის 30 იანვრიდან სოფ. ოფშკვითის საჯარო სკოლაში მუშაობას დაიწყებს მათემატიკის წრე ,,მოაზროვნეები” . წრეში გაერთიანდებიან ამავე სკოლის მე-7 კლასის მოსწავლეები. წრის ხელმძღვანელი ამავე სკოლის მათემატიკის უფროსი მასწავლებელი ნატო ჩანქსელიანი
წრის აქტივობების ელექტრონული მისამართი: natochankseliani.blogspot.com
სსიპ წყალტუბოს მუნიციპალიტეტის სოფ. ოფშკვითის საჯარო სკოლა
მათემატიკის წრის მოკლე დახასიათება
წრის სახელწოდება: ,,მ ო ა ზ რ ო ვ ნ ე ე ბ ი“
სკოლა: სოფ. ოფშკვითის საჯარო სკოლა
კლასი: VII
მოსწავლეთა რაოდენობა: 10
მასწავლებელი: ნატო ჩანქსელიანი
მიზანი: საწრეო მუშაობა მოსწავლეთა მოტივაციის და კვლევითი მუშაობის ამაღლების ხელშემწყობი პროცესია. მოსწავლეებში ახდენს დაინტერესებას და მოტივაციის ამაღლებას, სააზროვნო და პრაქტიკული უნარჩვევების განვითარებას, ანალიტიკური აზროვნების ჩამოყალიბებას. წრის ჩამოყალიბების მიზანია მოსწავლეებისათვის მათემატიკისადმი ინტერესის გაღრმავება. ამიტომ კლასგარეშე მეცადინეობაზე უნდა შესრულდეს როგორც ამოცანები, ასევე ტესტური სახის დავალებები. ტესტები იქნება მრავალფეროვანი, როგორც დახურული, ისე ღია ტიპის, მოსწავლეების საჭიროებებზე და ინტერესებზე აგებული. წრის მეცადინეობის დანიშნულებაა ნიჭიერი მოსწავლეების გამოვლენა, მათთვის ცოდნის გაღრმავება და კვლევითი უნარების განვითარება, ხოლო შედარებით სუსტი მოსწავლეების საჭიროებებზე ყურადღების გამახვილება და დახმარება პრობლემების გადაჭრაში.
მათემატიკის წრის წევრთა სია:
2.ინანეიშვილი ნინი
3.კაპანაძე გიორგი
4. კახიანი ნია
5.კეპულაძე ლუკა
6. კეპულაძე მელინა
7.კეპულაძე ბექა
8.კვერნაძე ლილე
9. მჟავია ბექა
10. სვანაძე თამარ
სსიპ წყალტუბოს მუნიციპალიტეტის სოფ. ოფშკვითის საჯარო სკოლა
მათემატიკის წრის მეცადინეობის პროგრამა
2018-2019 სასწ. წლის II სემესტრი
N რიგზე
|
თარიღი
|
თემის დასახელება
|
გამოყენებული რესურსი
|
ხანგრძლივობა
|
1
|
30.01
|
მრავალწევრის მამრავლებად დაშლა
|
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო
|
1სთ
|
2
|
6.02
|
განტოლება. განტოლების ფესვი. წრფივი ერთუცნობიანი განტოლება
|
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო
|
1სთ
|
3
|
13.02
|
ვარჯიში განტოლებებზე
|
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო
|
1სთ
|
4
|
20.02
|
კოორდინატები წრფეზე, რიცხვითი შუალედები
|
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო
|
1სთ
|
5
|
27.02
|
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო
|
1სთ
| |
6
|
6.03
|
ამოცანების ამოხსნა განტოლების საშუალებით და სხვადასხვა ხერხით
|
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო
|
1სთ
|
7
|
20.03
|
ვარჯიში ამოცანებზე
|
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო
|
1სთ
|
8
|
27.03
|
საკოორდინატო მეოთხედები
|
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სიმეტრიული ფიგურები
|
1სთ
|
9
|
3.04
|
პარალელური გადატანა
|
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო
|
1სთ
|
10
|
10.04
|
ვარჯიში ამოცანებზე
|
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო
|
1სთ
|
11
|
17.04
|
შეფარდება. პროპორცია. პროპორციის გამოყენება.
|
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო
|
1სთ
|
12
|
24.04
|
პროპორცია.
|
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო
|
1სთ
|
13
|
1.05
|
პროპორციის გამოყენება.
|
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, დ. გოშხეთელიანი - ტესტების კრებული
|
1სთ
|
14
|
8.05
|
პროცენტი
|
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო
|
1სთ
|
15
|
15.05
|
ამოცანების ამოხსნა პროცენტის გამოყენებით
|
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო
|
1სთ
|
16
|
22.05
|
მიმდევრობები
|
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო
|
1სთ
|
17
|
29.05
|
სამკუთხედის კუთხეების ჯამი
|
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სხვადასხვა ზომის სამკუთხედები
|
1სთ
|
18
|
5.06
|
შემაჯამებელი მეცადინეობა
|
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო
|
1სთ
|
საწრეო მუშაობის პროგრამა მოემსახურება ეროვნული სასწავლო გეგმის მიზნებსა და ამოცანებს. მომცემს საშუალებას, გამოვიყენო სწავლების სხვადასხვა მეთოდი, მიზანმიმართულად გავანაწილო აქტივობები ინდივიდუალური და ჯგუფური სამუშაოების შესრულების დროს, ინტერესთა სფეროებისა და შესაძლებლობის მიხედვით.
მათემატიკის წრის პირველი სამუშაო დღე
30/01-2019 წელი
თემა: მრავალწევრის მამრავლებად დაშლა. მაგალითების ამოხსნა ამ თემის ირგვლივ.
მიზანი: მრავალწევრის თვისებების შესახებ ცოდნის გაღრმავება და მამრავლებად დაშლაზე მაგალითების ამოხსნა. მრავალწევრის თვისებების პრაქტიკული გამოყენების უნარის გაღრმავება. პრაქტიკული სამუშაოს დამოუკუდებლად შესრულების უნარის დაუფლება.
სამუშაო შესრულდა წინასწარ შედგენილი გეგმის მიხედვით. მოსწავლეები დიდი ინტერესით ასრულებენ შესასრულებელ დავალებას.




მათემატიკის წრის მეორე სამუშაო დღე
06/02-2019 წელი
თემა:განტოლება. განტოლების ფესვი. წრფივი ერთუცნობიანი განტოლება.
მიზანი:განტოლების ამოხსნა და ფესვის პოვნა, წრფივ ერთუცნობიან განტოლების ამოხსნაზე ვარჯიში. განტოლებების დამოუკიდებლად ამოხსნის უნარის გაღრმავება. სამუშაო წინასწარ შედგენილი გეგმის მიხედვით შესრულდა. ბავშვები ხალისიანად მუშაობდნენ როგორც ჯგუფებში, ასევე ინდივიდუალურად.
წრის ამსახველი ფოტომასალა:

მათემატიკის წრის მესამე სამუშაო დღე
მიზანი:განტოლების ამოხსნა და ფესვის პოვნა, წრფივ ერთუცნობიან განტოლების ამოხსნაზე ვარჯიში. განტოლებების დამოუკიდებლად ამოხსნის უნარის გაღრმავება. სამუშაო წინასწარ შედგენილი გეგმის მიხედვით შესრულდა. ბავშვები ხალისიანად მუშაობდნენ როგორც ჯგუფებში, ასევე ინდივიდუალურად.
წრის ამსახველი ფოტომასალა:




მათემატიკის წრის მესამე სამუშაო დღე
13/02-2019 წელი
თემა: ვარჯიში განტოლებების ამოხსნაზე.
მიზანი: განტოლების ამოხსნა და ფესვის პოვნა, მოდულიანი განტოლების ამოხსნაზე ვარჯიში. მოდულის შემცველი განტოლებების დამოუკიდებლად ამოხსნის უნარის გაღრმავება. სამუშაო წინასწარ შედგენილი გეგმის მიხედვით შესრულდა. ბავშვები ხალისიანად მუშაობდნენ როგორც ჯგუფებში, ასევე ინდივიდუალურად. გაიღრმავეს ცოდნა მოდულის შემცველი განტოლებების ამოხსნის უნარ ჩვევებში.
მათემატიკის წრის მეოთხე სამუშაო დღე
20/02-2019 წელი
თემა: კოორდინატები წრფეზე, რიცხვითი შუალედები
მიზანი: წრფეზე კოორდინატების საშუალებით წერტილების აგება. წრის მეცადინეობაზე განვიხილეთ საკოორდინატო წრფეზე კოორდინატების საშუალებით წერტილების აგება. მათ შორის განსაკუთრებული ყურადღება გავამახვილეთ რიცხვითი შუალედების განსაზღვრაზე და ჩაწერაზე. მოსწავლეებისათვის სახალისო აღმოჩნდა შუალედების ჩაწერა.
მათემატიკის წრის მეხუთე სამუშაო დღე
27/02 - 2019 წელი
თემა: ღერძული სიმეტრია
მიზანი: გავუღრმავო ცოდნა მოსწავლეებს ღერძული სიმეტრიის ირგვლივ.
წრის მეცადინეობაზე განვიხილეთ სხვადასხვა ფიგურა და ავაგეთ ამ ფიგურების სიმეტრიული ფიგურები გარკვეული ღერძების მიმართ. მოვახდინეთ ცოდნის ტრანსფერი. მოსწავლეები ხალისით ხაზავდნენ წარმოდგენილ ფიგურებს, ხოლო შემდეგ აგებდნენ მათ მიერ გავლებული სიმეტრიის ღერძის მიმართ მოცემული ფიგურების სიმეტრიულ ფიგურებს. ამ მეცადინეობაზე გავუღრმავე ცოდნის ტრანსფერის უნარჩვევები.
მათემატიკის წრის მეექვსე სამუშაო დღე
06/03 - 2019 წელი
თემა: ამოცანების ამოხსნა განტოლების საშუალებით და სხვადასხვა ხერხით
მიზანი: მოსწავლეებს გავუღრმავო ამოცანების ამოხსნის უნარჩვევები სხვადასხვა ხერხით, განსაკუთრებული ყურადღება გავამახვილებინო განტოლების საშუალებით ამოცანების ამოხსნის უნარჩვევების გაღრმავებაზე. მოსწავლეები ყურადღებით მსჯელობდნენ ამოცანების ამოხსნის სხვადასხვა ხერხებზე.
მათემატიკის წრის მეშვიდე სამუშაო დღე
20/03 - 2019 წელი
თემა: ვარჯიში ამოცანებზე
მიზანი: მოსწავლეებს გავუღრმავო ამოცანების ამოხსნის უნარჩვევები სხვადასხვა ხერხით, გავუღრმავო არსებული ციდნა ამ თემის ირგვლივ და გამოვუმუშავო უნარჩვევები ცოდნის ტრანსფერისა. მოსწავლეები ყურადღებით მსჯელობდნენ ამოცანების ამოხსნის სხვადასხვა ხერხებზე. ხალისით მუშაობდნენ როგორც ჯგუფურად, ასევე ინდივიდუალურად.
წრის მუშაობის ამსახველი ფოტო მასალა:


მათემატიკის წრის მერვე სამუშაო დღე
27/03 - 2019 წელი
თემა: საკოორდინატო მეოთხედები
მიზანი: გავუღრმავო ცოდნა მოსწავლეებს საკოორდინატო მეოთხედების თვისებების შესახებ. მოსწავლეებმა ააგეს სხვადასხვა მეოთხედებში წერტილები, მოახდინეს კოორდინატების მიხედვით წერტილების ადგილმდებარეობის შედარება. მუშაობდნენ ხალისით როგორც ჯგუფურად ასევე ინდივიდუალურად.
წრის მუშაობის ამსახველი ფოტო მასალა:


მათემატიკის წრის მეცხრე სამუშაო დღე
03/04 - 2019 წელი
თემა: პარალელური გადატანა
მიზანი: გავუღრმავო ცოდნა მოსწავლეებს პარალელური გადატანის თვისებების შესახებ. მოსწავლეებმა ააგეს სხვადასხვა ფიგურები და შეასრულეს ამ ფიგურების პარალელური გადატანა სხვადასხვა მიმართულებით. მოსწავლეები მუშაობდნენ ხალისით როგორც ჯგუფურად ასევე ინდივიდუალურად.
მათემატიკის წრის მეათე სამუშაო დღე
10/04 - 2019 წელი
თემა: ვარჯიში პარალელურ გადატანაზე
მიზანი: გავუღრმავო ცოდნა მოსწავლეებს პარალელური გადატანის თვისებების შესახებ. მოსწავლეებმა ააგეს სხვადასხვა ფიგურები და შეასრულეს ამ ფიგურების პარალელური გადატანა სხვადასხვა მიმართულებით. ცოდნის განმტკიცების მიზნით მოვახდენთ სხვადასხვა ფორმის ფიგურების პარალელურ გადატანასმოსწავლეები მუშაობდნენ ხალისით როგორც ჯგუფურად ასევე ინდივიდუალურად.
მათემატიკის წრის მეთერთმეტე სამუშაო დღე
17/04 - 2019 წელი
თემა: შეფარდება. პროპორცია. პროპორციის გამოყენება.
მიზანი: გავუღრმავო ცოდნა მოსწავლეებს შეფარდებაზე როგორც, პროპორციაზე და პროპორციის თვისებებზე, ამოცანების ამოხსნისას პროპორციის თვისებების გამოყენებაზე. ცოდნის განმტკიცების მიზნით მოვახდინეთ სხვადასხვა ტიპის ამოცანების ამოხსნა პროპორციის თვისებების გამოყენებით. მოსწავლეები მუშაობდნენ ხალისით როგორც ჯგუფურად ასევე ინდივიდუალურად.
მათემატიკის წრის მეთორმეტე სამუშაო დღე
24/04 - 2019 წელი
თემა:პროპორცია
მიზანი: გავუღრმავო ცოდნა მოსწავლეებს პროპორციის თვისებების შესახებ. მოსწავლეებმა განიხილეს სხვადასხვა ტიპის პროპორციები, ამოხსნეს ამოცანები პროპორციის თვისებების გამოყენებით. ცოდნის განმტკიცების მიზნით მოვახდენთ სხვადასხვა ამოცანებისათვის ცოდნის ტრანსფერი. მოსწავლეები მუშაობდნენ ხალისით როგორც ჯგუფურად ასევე ინდივიდუალურად.
წრის მუშაობის ამსახველი ფოტო მასალა:
მათემატიკის წრის მეცამეტე სამუშაო დღე
1/05 - 2019 წელი
თემა:პროპორციის გამოყენება
მიზანი: გავუღრმავო ცოდნა მოსწავლეებს პროპორციის თვისებების შესახებ. მოსწავლეებმა განიხილეს სხვადასხვა ტიპის პროპორციები, ამოხსნეს ამოცანები პროპორციის თვისებების გამოყენებით. ცოდნის განმტკიცების მიზნით მოვახდენთ სხვადასხვა ამოცანებისათვის ცოდნის ტრანსფერი. მოსწავლეები მუშაობდნენ ხალისით როგორც ჯგუფურად ასევე ინდივიდუალურად.
მათემატიკის წრის მეთოთხმეტე სამუშაო დღე
8/05 - 2019 წელი
თემა:პროცენტი
მიზანი: გავუღრმავო ცოდნა მოსწავლეებს პროცენტის გამოთვლასა და სამომხმარებლო სიტუაციებში გამოყენების შესახებ. მოვახდინეთ ცოდნის ტრანსფერი რამაც სახალისო გახადა მეცადინეობა.

მათემატიკის წრის მეთხუთმეტე სამუშაო დღე
15/05 - 2019 წელი
თემა: ამოცანების ამოხსნა პროცენტის გამოყენებით
მიზანი: გავუღრმავო ცოდნა მოსწავლეებს პროცენტის გამოთვლასა და გამოყენებაში, გამოიყენონ პროცენტის გამოთვლის ცოდნა ამოცანების ამოხსნისას. გამოიყენონ ეს ცოდნა სამომხმარებლო სიტუაციაში. განვიხილეთ სახალისო ცხოვრებისეული ამოცანები, რამაც მოსწავლეების მოტივაცია აამაღლა.
მათემატიკის წრის მეთექვსმეტე სამუშაო დღე
თემა: მიმდევრობები
მიზანი: გავუღრმავო ცოდნა მოსწავლეებს მიმდევრობების შესახებ. გავნვიხილეთ სხვადასხვა ტიპის მაგალითები, იმუშავეს ჯგუფებში და წყვილებში. შემდეგ მოვახდინეთ ცოდნის ტრანსფერი, განვიხილეთ სამომხმარებლო სიტუაციებში მიმდევრობის გამოყენების მაგალითები. მეცადინეობამ მხიარულად და ხალისიანად ჩაიარა.
მათემატიკის წრის მეჩვიდმეტე სამუშაო დღე
თემა: სამკუთხედის კუთხეების ჯამი
მიზანი: გავუღრმავო ცოდნა მოსწავლეებს სამკუთხედის კუთხეების თვისებების შესახებ, გამოიყენონ ეს ცოდნა სამკუთხედების კუთხეების გამოთვლისას. ამოხსნეს რამდენიმე ამოცანა სამკუთხედების კუთხეების ჯამის გამოყენებაზე, განიხილეს ის შემთხვევა, როცა მართკუთხა სამკუთხედია, მაშინ ორი კუთხის ჯამი უდრის 90 გრადუსს. სამუშაო დღემ ხალისიანად ჩაიარა.


მათემატიკის წრის მეთვრამეტე სამუშაო დღე
თემა: შემაჯამებელი მეცადინეობა
მიზანი: შევაჯამოთ სემესტრის განმავლობაში საწრეო მუშაობაზე განხილული საკითხები. ვიმსჯელეთ შედარებით პრობლემურ საკითხებზე, რომლებიც გაგანვიხილეთ წრის მეცადინეობებზე და გაიუმჯობესეს ცოდნა ამ საკითხების ირგვლივ. იმუშავეს როგორც ჯგუფებში ასევე ინდივიდუალურად. თითოეულმა მოსწავლემ ინდივიდუალურად აირჩია თემა და ამ თემის ირგვლივ იმუშავეს ინდივიდუალურად, ხოლო შემდეგ მოვახდინეთ ცოდნის გამთლიანება. მოსწავლეები ხალისით მუშაობდნენ და გამოთქვეს სურვილი, რომ შემდგომ წლებშიც სიამოვნებით ჩაერთვებოდნენ საწრეო მუშაობაში.



https://drive.google.com/drive/folders/1f28c8TBTNpKhJIlzN29DqoEDCJZBb9AL
თემა: ვარჯიში განტოლებების ამოხსნაზე.
მიზანი: განტოლების ამოხსნა და ფესვის პოვნა, მოდულიანი განტოლების ამოხსნაზე ვარჯიში. მოდულის შემცველი განტოლებების დამოუკიდებლად ამოხსნის უნარის გაღრმავება. სამუშაო წინასწარ შედგენილი გეგმის მიხედვით შესრულდა. ბავშვები ხალისიანად მუშაობდნენ როგორც ჯგუფებში, ასევე ინდივიდუალურად. გაიღრმავეს ცოდნა მოდულის შემცველი განტოლებების ამოხსნის უნარ ჩვევებში.
მათემატიკის წრის მეოთხე სამუშაო დღე
20/02-2019 წელი
თემა: კოორდინატები წრფეზე, რიცხვითი შუალედები
მიზანი: წრფეზე კოორდინატების საშუალებით წერტილების აგება. წრის მეცადინეობაზე განვიხილეთ საკოორდინატო წრფეზე კოორდინატების საშუალებით წერტილების აგება. მათ შორის განსაკუთრებული ყურადღება გავამახვილეთ რიცხვითი შუალედების განსაზღვრაზე და ჩაწერაზე. მოსწავლეებისათვის სახალისო აღმოჩნდა შუალედების ჩაწერა.
მათემატიკის წრის მეხუთე სამუშაო დღე
27/02 - 2019 წელი
თემა: ღერძული სიმეტრია
მიზანი: გავუღრმავო ცოდნა მოსწავლეებს ღერძული სიმეტრიის ირგვლივ.
წრის მეცადინეობაზე განვიხილეთ სხვადასხვა ფიგურა და ავაგეთ ამ ფიგურების სიმეტრიული ფიგურები გარკვეული ღერძების მიმართ. მოვახდინეთ ცოდნის ტრანსფერი. მოსწავლეები ხალისით ხაზავდნენ წარმოდგენილ ფიგურებს, ხოლო შემდეგ აგებდნენ მათ მიერ გავლებული სიმეტრიის ღერძის მიმართ მოცემული ფიგურების სიმეტრიულ ფიგურებს. ამ მეცადინეობაზე გავუღრმავე ცოდნის ტრანსფერის უნარჩვევები.
მათემატიკის წრის მეექვსე სამუშაო დღე
06/03 - 2019 წელი
თემა: ამოცანების ამოხსნა განტოლების საშუალებით და სხვადასხვა ხერხით
მიზანი: მოსწავლეებს გავუღრმავო ამოცანების ამოხსნის უნარჩვევები სხვადასხვა ხერხით, განსაკუთრებული ყურადღება გავამახვილებინო განტოლების საშუალებით ამოცანების ამოხსნის უნარჩვევების გაღრმავებაზე. მოსწავლეები ყურადღებით მსჯელობდნენ ამოცანების ამოხსნის სხვადასხვა ხერხებზე.
მათემატიკის წრის მეშვიდე სამუშაო დღე
20/03 - 2019 წელი
თემა: ვარჯიში ამოცანებზე
მიზანი: მოსწავლეებს გავუღრმავო ამოცანების ამოხსნის უნარჩვევები სხვადასხვა ხერხით, გავუღრმავო არსებული ციდნა ამ თემის ირგვლივ და გამოვუმუშავო უნარჩვევები ცოდნის ტრანსფერისა. მოსწავლეები ყურადღებით მსჯელობდნენ ამოცანების ამოხსნის სხვადასხვა ხერხებზე. ხალისით მუშაობდნენ როგორც ჯგუფურად, ასევე ინდივიდუალურად.
წრის მუშაობის ამსახველი ფოტო მასალა:




მათემატიკის წრის მერვე სამუშაო დღე
27/03 - 2019 წელი
თემა: საკოორდინატო მეოთხედები
მიზანი: გავუღრმავო ცოდნა მოსწავლეებს საკოორდინატო მეოთხედების თვისებების შესახებ. მოსწავლეებმა ააგეს სხვადასხვა მეოთხედებში წერტილები, მოახდინეს კოორდინატების მიხედვით წერტილების ადგილმდებარეობის შედარება. მუშაობდნენ ხალისით როგორც ჯგუფურად ასევე ინდივიდუალურად.
წრის მუშაობის ამსახველი ფოტო მასალა:





მათემატიკის წრის მეცხრე სამუშაო დღე
03/04 - 2019 წელი
თემა: პარალელური გადატანა
მიზანი: გავუღრმავო ცოდნა მოსწავლეებს პარალელური გადატანის თვისებების შესახებ. მოსწავლეებმა ააგეს სხვადასხვა ფიგურები და შეასრულეს ამ ფიგურების პარალელური გადატანა სხვადასხვა მიმართულებით. მოსწავლეები მუშაობდნენ ხალისით როგორც ჯგუფურად ასევე ინდივიდუალურად.
მათემატიკის წრის მეათე სამუშაო დღე
10/04 - 2019 წელი
თემა: ვარჯიში პარალელურ გადატანაზე
მიზანი: გავუღრმავო ცოდნა მოსწავლეებს პარალელური გადატანის თვისებების შესახებ. მოსწავლეებმა ააგეს სხვადასხვა ფიგურები და შეასრულეს ამ ფიგურების პარალელური გადატანა სხვადასხვა მიმართულებით. ცოდნის განმტკიცების მიზნით მოვახდენთ სხვადასხვა ფორმის ფიგურების პარალელურ გადატანასმოსწავლეები მუშაობდნენ ხალისით როგორც ჯგუფურად ასევე ინდივიდუალურად.
მათემატიკის წრის მეთერთმეტე სამუშაო დღე
17/04 - 2019 წელი
თემა: შეფარდება. პროპორცია. პროპორციის გამოყენება.
მიზანი: გავუღრმავო ცოდნა მოსწავლეებს შეფარდებაზე როგორც, პროპორციაზე და პროპორციის თვისებებზე, ამოცანების ამოხსნისას პროპორციის თვისებების გამოყენებაზე. ცოდნის განმტკიცების მიზნით მოვახდინეთ სხვადასხვა ტიპის ამოცანების ამოხსნა პროპორციის თვისებების გამოყენებით. მოსწავლეები მუშაობდნენ ხალისით როგორც ჯგუფურად ასევე ინდივიდუალურად.
მათემატიკის წრის მეთორმეტე სამუშაო დღე
24/04 - 2019 წელი
თემა:პროპორცია
მიზანი: გავუღრმავო ცოდნა მოსწავლეებს პროპორციის თვისებების შესახებ. მოსწავლეებმა განიხილეს სხვადასხვა ტიპის პროპორციები, ამოხსნეს ამოცანები პროპორციის თვისებების გამოყენებით. ცოდნის განმტკიცების მიზნით მოვახდენთ სხვადასხვა ამოცანებისათვის ცოდნის ტრანსფერი. მოსწავლეები მუშაობდნენ ხალისით როგორც ჯგუფურად ასევე ინდივიდუალურად.
წრის მუშაობის ამსახველი ფოტო მასალა:

მათემატიკის წრის მეცამეტე სამუშაო დღე
1/05 - 2019 წელი
თემა:პროპორციის გამოყენება
მიზანი: გავუღრმავო ცოდნა მოსწავლეებს პროპორციის თვისებების შესახებ. მოსწავლეებმა განიხილეს სხვადასხვა ტიპის პროპორციები, ამოხსნეს ამოცანები პროპორციის თვისებების გამოყენებით. ცოდნის განმტკიცების მიზნით მოვახდენთ სხვადასხვა ამოცანებისათვის ცოდნის ტრანსფერი. მოსწავლეები მუშაობდნენ ხალისით როგორც ჯგუფურად ასევე ინდივიდუალურად.
მათემატიკის წრის მეთოთხმეტე სამუშაო დღე
8/05 - 2019 წელი
თემა:პროცენტი
მიზანი: გავუღრმავო ცოდნა მოსწავლეებს პროცენტის გამოთვლასა და სამომხმარებლო სიტუაციებში გამოყენების შესახებ. მოვახდინეთ ცოდნის ტრანსფერი რამაც სახალისო გახადა მეცადინეობა.

მათემატიკის წრის მეთხუთმეტე სამუშაო დღე
15/05 - 2019 წელი
თემა: ამოცანების ამოხსნა პროცენტის გამოყენებით
მიზანი: გავუღრმავო ცოდნა მოსწავლეებს პროცენტის გამოთვლასა და გამოყენებაში, გამოიყენონ პროცენტის გამოთვლის ცოდნა ამოცანების ამოხსნისას. გამოიყენონ ეს ცოდნა სამომხმარებლო სიტუაციაში. განვიხილეთ სახალისო ცხოვრებისეული ამოცანები, რამაც მოსწავლეების მოტივაცია აამაღლა.
მათემატიკის წრის მეთექვსმეტე სამუშაო დღე
თემა: მიმდევრობები
მიზანი: გავუღრმავო ცოდნა მოსწავლეებს მიმდევრობების შესახებ. გავნვიხილეთ სხვადასხვა ტიპის მაგალითები, იმუშავეს ჯგუფებში და წყვილებში. შემდეგ მოვახდინეთ ცოდნის ტრანსფერი, განვიხილეთ სამომხმარებლო სიტუაციებში მიმდევრობის გამოყენების მაგალითები. მეცადინეობამ მხიარულად და ხალისიანად ჩაიარა.
მათემატიკის წრის მეჩვიდმეტე სამუშაო დღე
თემა: სამკუთხედის კუთხეების ჯამი
მიზანი: გავუღრმავო ცოდნა მოსწავლეებს სამკუთხედის კუთხეების თვისებების შესახებ, გამოიყენონ ეს ცოდნა სამკუთხედების კუთხეების გამოთვლისას. ამოხსნეს რამდენიმე ამოცანა სამკუთხედების კუთხეების ჯამის გამოყენებაზე, განიხილეს ის შემთხვევა, როცა მართკუთხა სამკუთხედია, მაშინ ორი კუთხის ჯამი უდრის 90 გრადუსს. სამუშაო დღემ ხალისიანად ჩაიარა.


მათემატიკის წრის მეთვრამეტე სამუშაო დღე
თემა: შემაჯამებელი მეცადინეობა
მიზანი: შევაჯამოთ სემესტრის განმავლობაში საწრეო მუშაობაზე განხილული საკითხები. ვიმსჯელეთ შედარებით პრობლემურ საკითხებზე, რომლებიც გაგანვიხილეთ წრის მეცადინეობებზე და გაიუმჯობესეს ცოდნა ამ საკითხების ირგვლივ. იმუშავეს როგორც ჯგუფებში ასევე ინდივიდუალურად. თითოეულმა მოსწავლემ ინდივიდუალურად აირჩია თემა და ამ თემის ირგვლივ იმუშავეს ინდივიდუალურად, ხოლო შემდეგ მოვახდინეთ ცოდნის გამთლიანება. მოსწავლეები ხალისით მუშაობდნენ და გამოთქვეს სურვილი, რომ შემდგომ წლებშიც სიამოვნებით ჩაერთვებოდნენ საწრეო მუშაობაში.






https://drive.google.com/drive/folders/1f28c8TBTNpKhJIlzN29DqoEDCJZBb9AL
No comments:
Post a Comment